31 dec. 2009

gott nytt år !

idag är det sista dagen på det här året.
sen blir det en bra fortsättning på 2010
sitter vid datan med en kopp cholkad (inte ovanligt) haha, det är så gott!
funderar på vad jag ska göra här näst men det blir väl att ta en dusch och vänta tills mammisen ringer mig så jag få önska henne ett gott nytt år :)
kvällen kommer bli rolig!!
hm, jag har funderat på vad jag ska ha för nyårs löfte men jag har faktiskt inte kommit på någonting :o
jobbigt för jag vill faktiskt utmana mig själv :)
men jag har bestämmt mig att löftet inte ska ha någonting med
godis,sex eller alkohol att göra :)
men vad vet jag inte än!
hoppas ni tycker om min nya blogg ska försöka att göra den lite finare senare när jag har tid och ork :)
men vi hörs nästa år hörni, ha det bra så hörs vi!
PUSS ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar