26 feb. 2010

herregud

jag vill inte vara någon som klagar och så på vissa bloggare eller folk. men seriöst kissie är ju bara FÖR mycket. hon kan ju inte vara normal? tex om man tar de här med bröstförstoringen,
klart de är okej att hon gör något sånt om hon vill de, jag menar om jag också får små bröst när ja blir äldre så ska ja helt klart också förstora mina bröst men hallå kolla på henne? hon kunde väl åtminstånde välja en lite mindre kupa som passade hennes kropp.
de där ser ju fejk ut på långa vägar! hemskt fult! det här är någonting jag egentligen inte alls borde bli sur eller irriterad över
men konstigt nog blir jag det! usch, men hon får som sagt se ut precis som hon vill
så länge hon tycker själv att de ser bra ut och det här
har absolut ingenting med att jag är avundsjuk
eller så på henne tycker bara synd om såna folk som henne faktiskt !
/ b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar