25 apr. 2010

åh vilken mysig kväll jag hade med mina underbara vänner !!
men man kan ju lungt säga att de blev en kväll blandat med skratt,svett&tårar!
men de hela slutade bra iaf :)
just nu måste jag sätta igång och plugga även fast jag inte orkar ! men vad har jag för val om ja vill komma någonstans här i livet?
och vet ni vad? :D
jag sitter faktisk just nu och pratar med gabriel brandes nu, han som var med i idol!
han verkar vara en skön snubbe utan tvekan, inte lika dryg och skum som alla andra artister :)
haha nejmen nu ska ja kila iväg
puss på er / b
det känns lite som att du har gjort ditt val.. men om du läser detta så ska du veta att jag saknar fan dig mer än något annat just nu. du förföljer mig i mina tankar. vart jag än är så är du med.. helt sjukt..

2 kommentarer:

  1. Kolla också Gabriels senaste video Hijacked! Den är så grym! http://www.youtube.com/watch?v=q5czi1r1zNs

    SvaraRadera
  2. har redan lyssnat och den är jätte bra !

    SvaraRadera