29 juni 2010

ny design !!!

hoppas ni tycker om min blogg lite mer nu när jag har fixat den :) är inte så mycket till för färger så det fick bli låte grått och tråkigt, men de va häftig bakrund tycker jag! 2 dagen på jobbet idag och jag är helt slut! okej 11 000 är mycket pengar och det är de verkligen värt för det är ju helt klart roligt på jobbet också! har tyvärr inte hunnit och sola någonting så de är lite ångest! blir även ingen bio i helgen för de fanns inte tillräckligt med biljetter. får ta och se den någon annan dag! nu ska jag gå och förbereda mig för premiär på allsång på skansken som börjar om en halv timme. anna bergendhal ska vara med där. och JA till alla, jag tycker om henne låt hur mycket som helt. älskar hennes röst!

ha det bra puss / becca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar