4 aug. 2010

Hur underbar som helst

Hur underbar kille har man inte? När han kommer hem från sin träning så sätter han på ett varmt bad tänder ljus häller upp cola i glas till oss och sätter på underbar musik. Hur underbar får man inte vara liksom? Jag har världens bästa kille och jag älskar dig gubben! Du är det bästa som har hänt mig älskling. Jag är verkligen lycklig med dig vid min sida! Jag kom som sagt hem från semestern i Söndags och sen i Måndags har jag varit här. Ska nog sova 1 natt till här innan jag drar mig hem. Ska ju även bo här när min familj åker iväg på semester till Åland också så de blir väl nästa vecka någon gång, underbart! Igår var jag på stan med underbara Frida och vi träffade även Daffy. Hade det kul och vid 3 mötte jag upp Jij och hans kusin och så väntade vi på lille ludde och Pe så gick vi sen och fika. Hade en jätte fin dag igår. Idag blir det nog inte lika bra för det regnar :( Usch! Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar