21 sep. 2010

skoldag 2

Idag är det tisdag och visst funkar det okej i skolan. Det går segt men klaga ska jag inte göra! just nu och fixar lite bilder som vi tog i skolan, haha kollar runt på facebook pratar med daniela och lyssnar på musik. En av låtarna jag knarkar just nu det är ju eminen och rihanna. Den är grymt bra, usch jag får sysningar ända upp till nacken! Igår var jag hos mamma riktigt länge, tror inte jag har skrattat och haft såhär kul på länge alltså! Nej usch vad hemskt roligt vi hade det ! Tummen upp för det mamma. Jag klippte hennes hår och noppade ögonbrynen på henne så vi hade de jätte trevligt och vi pratade en hel del. Snart ska jag upp på rummet för att plugga på svenska läxan, läsa ut en hel bok.. bajs tråkigt! Runt 6 ska anki och ove på mitt föräldramöte och även då kommer jonathan älskling och han ska sova här! Hoppas idol kommer idag, ajg vill seeee ! :) Skoladagen har varit på topp riktigt rolig! Ha det bra

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar