21 feb. 2011

godnatt

Innan jag börjar det här inlägget måste jag bara säga att jag älskar den här personen breve mig på bilden otroligt mycket, Ida dahlgren. En vän som man aldrig kan släppa. Jag saknar dig gumman och du vet att jag alltid kommer att finnas vid din sida!
Min fina stjärna
Ligger här i min varma sköna säng och ska snart sova. Idag slutade jag klockan tolv och efter skolan åkte jag och Lovisa hem till mig mamma, jag klippte mammas hår och färgade det. Det blev mycket fint! Imorgon börjar jag kvart över åtta och slutar fyra. Har ett prov och redovisning. Känns tungt!
Fick veta idag att vi är lediga på torsdag och fredag GRYMT NICE!
På torsdag ska jag och beckis på ett zumbapass och det ska bli hur kul som helst, älskar zumba. Man blir så glad av att dansa det!
Nej nu måste jag verkligen sova, får slänga in lite roligare inlägg imorgon om jag orkar.
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar