26 maj 2010

ja nu har den här dagen också gått.
har varit i skolan som alla andra dagar och bara njutit av livet. really!
snart är det sommarlov och jag älskar det !
jag kommer skriva de i varenda inlägg nu så ni får stå ut med det haha
ibland blir jag bara så upprörd. mammor finns för att betyda något och hjälpa sina barn när de behöver stöd och hjälp? men vafan finns inte min det för?
jag brukar alltid säga till alla att "ta vara på det du har speciellt din mamma för du kommer alltid bara att ha en mamma"
men just nu känner jag att jag bryr mig inte så mycket längre.. jag börjar tappa känslor för allting speciellt för dig mamma. nu menar jag inte att jag hatar dig mest av allt men så du beter dig gör man verkligen inte. jag är ledsen men vi har inte träffats på ett halv år och jag känner verkligen inget behov av att träffa dig på ett tag nu. visst kommer jag må dåligt över det men tror att det är det bästa för jag tänker verkligen inte acceptera det du håller på med! verklingen inte.
jag kan inte säga att jag är ledsen över det här men väldigt besviken på dig mamma !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar