20 maj 2010

jag saknar dig verkligen!
jag kan tycka att de är orättvist att jocke får träffa dig nu och inte jag. men de är ju hans val.
jag har bestämt mig för att inte vara din lilla hund.
enda sen jag var liten så har jag gjort som du sagt och nu är jag trött på det!
samtidigt som jag är riktigt förbannad så är jag väldigt ledsen för att jag inte har träffat dig på så otroligt länge :(
mamma, de har gått över ett halv år sedan jag träffa dig sist..
förstår du hur jag mår av de?
jag dömmer dig inte, det gör jag verkligen inte, för jag vet att även du har det jobbigt.
jag brukar till och med drömma om att jag fortfarande bor hemma hos dig, vissa stunder längtar jag bara tillbaka men andra inte!
jag blir sårad av att inte ens min mamma eller pappa vill träffa mig, eller ni säger att ni vill men ni gör ingenting åt det.
jag bara väntar och väntar på att någonting ska hända.
men allt står stilla. ni snackar så mycket men gör ingenting åt era problem.
fyfan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar