8 juli 2010

Fick sluta tidigare på jobbet och det kändes helt underbart! Kan inte äsga att jag är på topp just nu, det är mycket som händer med mamma och så. Men hon ska inte få mig att tappa humöret nu när jag har det så bra! Jobbet gick bra idag fick vara en hel del med en kille som heter Daniel där och det var kul. Imorogn slutar jag halv tre så det känns skönt! Ska kanske vara barnvakt men de är ingenting som är bestämmt ännu. Har ingenting planerat i helgen förutom att kanske träffa Fanny Hellman (L) Fick låna syster skor idag till jobbet som ni ser på bilden här uppe, tycker dom är grymt fina så tack gumman!
Känner att jag också måste köpa lite nya sommargrejer snart!
Sitter och väntar på att Jonathan ska komma till mig, han tar fem bussen för just nu var han med Fredde, juste GRATTIS I EFTERSKOTT FREDDE ! Hoppas du fick en härlig dag igår. ´Nu är du lika stor som mig ;) Haha Pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar