7 juli 2010

hejhej

Har jobbat hela dagen och jag är helt slut, känner att jag också börjar få ont i axlarna. Inte skönt! Men imorogn är det torsdag och det menas med snart fredag och jag känner mig överlycklig. I morse så försov jag mig ocg fick tvingas åka motorcykel till jobbet med ove. Tur att jag gillar det då och inte är livrädd för sånt. Tycker et är en härlig känsla att åka snabbt! Hatar höjder men älskar fart! Imorgon blir det jobbet som vanligt sen så ska jag vara med min underbara pojkvän som ska sova hos mig, han ska åka till dalarna sen :( Vet inte hur länge han ska vara borta men jag kommer sakna honom som fan!! Och nu funkar ju inte hans mobiltelefon heller och det gör mig mer piss off. för jag inte kan prata med honom :( Usch, haha! Juste, jag har börjat blogga på ett annat ställe nu också och den bloggen är egentligen lite personlig men jag vill ändå att så många som möjligt ska få se hur det funkar med detta. Så det är bara att kolla. http://teengqvist.blogspot.com/ ha det bra puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar