20 mars 2011

grattis kenny 19 hela år!

Bild: jag och kemi
Kvällen igår var grym! Dagen började med att jag och lovisa åkte från mig hem till henne och åt middag och fixade oss, sen drog vi till enhörna till kenny där det var en massa underbart skönt folk. Idag fyller kenny 19 så grattis till dig gubben! Kvällen var kul och jag mår som förtjänat idag men faktiskt inte så farligt. När jag kom hem idag fick jag en fråga av annbritt -"fanns det någon snygg kille där som du haffa?" jag - "ja det fanns det" annbritt - "var det något att att hänga i julgranen då?" jag - " haha nej så långt ska vi inte gå hahahahhah"
gud vad jag älskar den människan haha!
När jag kom hem runt fyra så sken solen och jag och evelina gick ut och satte oss, drack kaffe och rökte och snacka en massa skit. Hur mysigt som helst. Nu har jag precis ätit och väntar på att min kära syster ska logga in på msn för att skicka lite fler bilder sen semestern. Får se om jag orkar lägga upp någon men det ska jag nog orka ordna. Ikväll är det utröstning i big brother och det står mellan nicky och katarina och jag vet verkligen inte vem jag vill ska åka ut men isåfall nicky han tror sig så mycket, gillar verkligen inte sån människor. Usch
Nu ska jag kolla vidare på facebook och vänta på att hon loggar in.
/ rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar