28 jan. 2010

17.54

nyss städat mitt rum, blev riktigt fint ! snart ska jag dricka oboy och plugga men först berätta om min jobbiga dag för er :) dagen började med att jag går till bussen tänker
`åh det va inte så kallt ute idag vad skönt nu när bussen ändå kommer snart`
men nejnej,
buseen hade tydligen åkt ner i diket så en
ersättningsbuss kommer och jag fick vänta i 40 minuter UTEEEEEEEE -.- kommer till skolan ser ut som en isbit och fryser som fan ! sätter mig i kafeterian och ska dricka te,
då sarah kommer åt mig så jag spiller hett vatten över mitt finger, aj ! sen tittade vi på film på engelskan då
jag känner som sagt att ja fått mens
och måste springa till skolsyster och vad tror ni ?
hon är inte där såklart ! så jag får vänta till lunch då hon va tillbaka.
blev glad över att mensen kom iaf för vissa skäl ! och sen va väl skoldagen slut eller inga mer dumma saker som hänt,
men då åker jag och petra ner på stan för att fixa pluskort till mig.
när jag kommer dit så säger de att
det kostar 600 från och med måndag nästa vecka och 770 nu ! ja fick såklart damp för jag måste ju ha kortet imorn
för jag ska till heron och sen åka i helgen.
så jag köper de men märker att det fattas 10 kronor
men jag fick ändå köpa det.
sen när vi kommer till bussen så märker jag att
det är en kille som ska åka bussen hem
som jag verkligen inte ville skulle åka ! hjälp tänkte jag, men ja klarade de på ett bra sätt ;) duktig som jag är ! haha sen när jag kom hem så började jag bråka med "föräldrarna" shit ! och imorgon ska jag klippa mig klockan fyra,
vet inte om jag vill klippa kort eller inte ! ångest ! men imorn ska jag bowla med tjejerna så hoppas det blir bra och ingenting går snett ! så var min dag hur va eran ? hoppas bättre ! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar