3 jan. 2010

bättre sent än aldrig

här är en liten bild sen nyårsafton :)
som sagt bättre sent än aldrig.
igår skulle jag och syster ner på stan för att sola men riktigt så långt hann vi inte :)
vi åkte ner på stan med familjen för att jag skulle köpa mina trosor och sen nisse skulle köpa sitt spel.
och sen åkte vi vidare till heron city och åt lunch och bowlade hela familjen, det var riktigt mysigt !
trosorna blev svarta med glitter på, me like !
imron ska jag leka med patrik min vän :D
vet inte vad vi ska hitta på men vi får se vad dagen har att erbjuda :)
för en timme sen pratade jag med mamma i telefonen
och vad tror ni händer ?
vi började bråka som vanligt..
fick lite ångest efter samtalet..
hon skickade ett sms och skrev att hon skulle in på sjukhus och mer vet jag inte..
vet inte varför, vet inte när, vet inte när ja ska få träffa henne nästa gång :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar