5 jan. 2010

You are heaven's most beautiful angel

okej jag saknar dig jätte mycket, det gör jag verkligen!
jag har aldrig saknat någon på det här sättet förut!
känslan av att du är död och aldrig kommer tillbaka skrämmer mig,
jag vill inte ens tänka på den tanken. tanken är hemsk!
när du va sjuk så mådde jag hemskt dåligt men jag visste aldrig
att du skulle dö, jag hade inte träffat dig på så länge.
flera månader..
jag kommer aldrig glömma när jag sitter på resturangen
och mamma ringer och säger att du va död.
jag kunde inte tro hennes ord.
du kunde inte vara borta, de gick bara inte.
jag va så ledsen, men jag tror ingen förstod hur ledsen jag egentligen va.
nu känns det som att tiden bara går
och att ingenting har hänt.
att du har en grav som vi ska ta hand om ibland.
det är ingen som tänker på att det är du som ligger där i en kista under jorden!
fan livet kan suga ibland!
speciellt när man förlorar någon man älskar så mycket!
vet du vad mormor?
mamma mår inte så bra..
hon har fått en sjukdom som kanske har spridit sig..
hjälp henne snälla !
jag klarar inte av att förlora en till, de gör jag bara inte!
jag älskar dig mormor, du finns alltid i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar