19 okt. 2010

alla här i livet gör fel och det vet vi alla faktiskt. jag vet inte riktigt varför jag gjorde som jag gjorde, förstörde för mig själv och för den jag älskade mest. jag vet faktiskt inte.. kan man skylla på alkoholen? nej faktiskt inte, men om det gjorde så man va helt borta då fast ändå kom ihåg? alltså usch jag fattar ingenting just nu. det ända jag vill är att allt ska lösa sig och att allt ska bli som förut, även fast jag vet att det inte riktigt kommer bli som förut så vill jag iallafall ha tillbaka kärleken. jag tänker inte låta något sånt här komma emellan oss, aldrig i hela mitt liv! jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gör med dig, du är det bästa jag hade och med dig va jag så otroligt lycklig. du va de bästa för mig och jag älskar dig av hela mitt hjärta. det jag gjorde va förjävligt men jag vet inte riktigt längre.. en sak jag vet är att jag har fortfarade samma känslor och jag är så himla glad över att du kom in i min värld. utan dig skulle jag aldrig ha kommit såhär långt i livet. det är du som har fått mig att kämpa igenom allt det svåra och jag älskar verkligen dig för det! jag va dum nog och slängde allt rakt tillbaka i ditt ansikte, jag är otroligt ledsen efter allt som hänt men jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kan lösa sig snart! du är ju min? eller va du min? åh allt är så jobbigt just nu.. jag kommer alltid att älska dig stördnos..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar