3 okt. 2010

jag älskar dig mamma&bror

Har varit en underbar helg! Gårdagen sov jag hos min älskade mamma och det va hur mysigt som helst. Vi mös med chips dipp och film :) det blev att se äntligen midsommar och bröllopsfotografen, båda filmena va riktigt roliga faktiskt! Även fast jag hade sett båda tidigare. Imorgon är det skola återigen men det är bara att kämpa på som alla säger. Men jag ska försöka. Men just imorogon har vi bara temadag i svenska så det kommer förmodligen bli en lugn dag, hoppas jag! På tistad har jag matteprov som jag nu måste upp till rummet för att plugga på. Ikväll blir sängen tom, ingen pojkvän hos mig idag inte :( ledsen tjej!! tack för allt mamma, du vet att jag älskar dig
jag skriver inte det här bara för att jag vet att du läser min blogg
men du ska veta att jag ställer upp för dig vad det än gäller och du
kan prata med mig om vad som helst älskade mamma.
jag älskar dig mest av allt på denna jord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar