14 okt. 2010

torsdag sen studieeedag!!!

sitter just nu i skolan och har vård och omsorg. Enda lektinonen jag gillar! haha vet inte riktigt vad jag ska göra idag men det blir väl en slappdag, data,plugg,oboy och en massa mys! saknar mig pojke bara :( men nejnej han ska ju gå på hockey matchens idag.. Lovisa Nygren en äkta vän som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta, att börja samma skola som dig och dessutom samma klass va ju bara ett under! Lyckan inom dig som du har sprider du verkligen till alla runt om dig, jag är lycklig som har dig som vän gumman. kommer du ihåg alla våra skämt&minnen?? haha igen är som vi lovisa och de är det som är så underbart bra! med dig kan jag prata om vad som helst och det vet du att du kan göra med mig också, du är så fin hjärtat! jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att du ska förstå, men en sak måste du veta och förstå, jag kommer inte att släppa dig i första hand! jag älskar dig
// becca

4 kommentarer:

  1. åh gumman! älskar dig med hela mitt hjärta och är glad att jag träffa dig. Vi har många roliga minnen och skapa många fler <3 Lillsnorre <3 Bitte 4 ever

    SvaraRadera
  2. klart vi ahr hjärat!
    och imorogn börjar ännu en dag av spännande händelsr :D men älskling, bli inte förtvivlad! hahahhahah <3

    SvaraRadera
  3. jag är ALDRIG förtvivlad det är bara en illution som du har ;) HEHHE <3 TAGGGGGGAAA

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA jag ska slå amrtin bara för han har fått dig att säga såååå!
    TAGGA TILL 1000<3

    SvaraRadera