12 dec. 2010

gymnastikuppvisning otroligt skönt efter gårdagen! Hejsan, dagen igår var rätt hettsig men det lugnade ner sig lite mer mot kvällen. Jag och lovisa umgicks med andy och malik och hade det allmänt trevligt, det var kul! Lite mycket dricka kanske men man är ju ungdom änsålänge.. Jag hade min skinnjacka med päls igår och jag höll på frysa ihjäl totalt! Det där gör jag nog inte om igen nu när det är vinter, usch! Jag och lovisa drog på mina syrrors gymnastikuppvisning vid tre var klara vid fem och sen drog vi vidare in till järna sen tillbaka till södertälje för att träffa andy och malik, vi hade det otroligt kul! Tack för kvällen mina vänenr, vid ett tiden så låg jag och lovisa helt döda hemma hos henne och somnade innan vi ens hann säga godnatt till varandra idag. Jag åkte hem runt ett, tog en underbar varm dusch men ljus och sen läste jag en grymt bra tidning och sen la jag ansiktsmask också så nu känner jag mig ren och fin :) Det enda som fattas är lite mat i magen men det är på gång! Anki står och förbereder allt nu och det luktar otroligt gott! Nu tänkte jag gå och lägga mig i soffan och annu en gång titta på komisarien späck, älskar den verkligen !! haha så bra.

glöm aldrig att jag kommer älska dig mest av allt på denna jord.. mamma du är guld värd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar