17 dec. 2010

Fredag

Det blev inte som jag hade trott i paradiset igår men emanuel var en värdig vinnare tycker jag! Han har varit ärligt från första till sista dagen. Så jag blev nöjd. Idag åkte jag förbi jobbet ett tag för att hämta lite papper och säga hejdå eftersom det var min sista dag. Känns som jag knappt hunnit vara där för jag varit så sjuk länge nu, men jag fick bra omdämen iallfall och det är jag glad över. Efter jag varit på jobbet så följde Andy med mig hem, vi pluggade lite, tittade på film och umgicks bara. Han är så himla snäll!! Tycker om dig vännen ♥ För ett tag sedan var vi och lämande honom och sedan hämtade vi jael, och när jag kommer hem står kebabtalrik framdukat på bordet. MUMS! Så nu kommer jag med fullproppad mage, synd att jag är sjuk och inte kände speciellt mycket av smaken på maten :( Ikväll är det robinsson igen och det ska bli mysigt att bara vara med familjen! Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar