20 mars 2010

nej nu är det dags att skriva hur dagen gick till igår.
först va jag i skolan och slutade 11, extremt skönt!
åkte ner på stan med sarah och ida, passade på att köpa present till felicia då. sen så mötte jag upp vanessa&felicia på stan och vi gick och kollade praoplats åt felicia sen gick vi till donken och vanessa åt. vidare hem till nicole för att hämta kläder som felicia skulle ha senare på kvällen sen så gick vi till de nyöppnade willys, wow coolingar! haha
sen åkte vi vidare hem till felicia där vi även mötte upp jij, vi va med honom en stund hemma hos felicia och det va kul. har inte sett den grabben på sjukt länge, och han fyllde ju år igår också så de va extra kul att träffa honom :D sen blev de dags för oss tjejer att duscha och fixa hos och börja smått med maten för felicia hade ju som sagt tjejmiddag igår. tack för den underbara kvällen de va riktigt mysigt!
vi körde "jag har aldrig" och de va riktigt kul, men det som inte va lika kul va att jag nästan alltid va tvungen att ta en klunk... aja, jag njuter av livet ändå :D
men sen efter tjejkvällen så drog jag och vanessa hem till henne och tittade på film och mös lite sen så sov vi, vaknade upp i morse och då blev de att prata& äta frukost sen åka hem för min del!skulle ha varit med jij idag men han hade match så de får bli en annan gång om han inte kommer förbi mig ikväll när han kommit hem, får se.
det här blev ett ganska långt inlägg så be happy!
ha det så bra.
Puss / b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar