9 mars 2010

skola idag kom hem och nu sitter jag här vid bloggen som nästan alltid.
har mycket att skriva om känner jag men får inte fram ett enda ord just nu, vet inte riktigt varför..
igår fick jag ett sms av min mamma, ett svar på hur hon mådde. det var sådär. hon kunde inte prata i telefon pga hennes hals gjorde så ont så vi fick sms:a istället. de gick bra det också.
jag saknar henne fast ändå inte.
de är många som brukar fråga: hur kan du klara dig att inte träffat din mamma på så otroligt länge? men det är en sån sak som jag har vant mig vid, tyvärr. önskar att jag inte skulle behövt blibit van vid de men tydligen hade jag inge val..
nu är det som det är och jag kan inte ändra på någonting och det är jag otroligt ledsen över. jag ska vara nöjd med de liv jag har nu och för de som bryr sig om mig, verkligen!
jag har egentligen ingetning att klaga över men jag blir bara så arg på min mamma för allt de hon utsatt mig för :(
jag hatar min mamma men ändå älskar jag henne så mycket, hon är ju liksom ändå min mamma! jag kan inte skälla på henne för allt hon har gjort, de är så svårt att vara arg på henne när man även vet att hon är sjuk nu också. de är verkligen sjut jobbigt. men jag kommer ändå alltid tycka att min mamma är det bästa jag har och jag älskar henne mer än någonting annat !
mamma, jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar