2 nov. 2010

grattis på födelsedagen jael

Idag har varit en jätte rolig dag, började med att jag vaknade breve min älskade vän tova. Gårdagen hade vi varit med även beckis och tittat på bio.. kolade på saw i 3D, usch säger jag bara. Jag grät verkligen! Den var hemsk. Idag åkte jag och familjen plus tova och bowlade, tova slog alla.. hehe de var mindre roligt tyckte ju jag som låg sist hela tiden. Vi åt på pizza hut och det va juvligt gott! Imorgon ska jag ner på stan för att kolla efter lösögonfransar, något till halloweenfesten i helgen och sen träffa min underbara felicia cedgren! sen ska jag möta upp sophie för att vi ska vidare och hämta biljetterna tills på fredag då vi ska till statshuset på fest. åh vad jag längtar! ska dansa hela natten lång! underbart! Nu ska jag hoppa in i duschen, släng järna in en kommentar skulle vara trevligt. Puss

jag saknar dig min underbara pojkvän, nu är det bara 6 dagar kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar