30 nov. 2010

sjuk rebecca

Är inte på praktiken idag för jag är sjuk, vaknade mitt i natten för att jag hade så ont i halsen och så har jag legat och spänt mig så käken är typ låst och det gör fortfarande ont sisådär 10 timmar senare.. Och alvedon hjälper inte, går nog inte till jobbet imorogn heller, sen är jag ledig torsdag och fredag för jag jobbar helg. Om jag inte är sjuk på torsdag så ska jag försöka åka iväg till skolan för att hämta lite papper som jag behöver, sen ta en fika med amilia! Måste även köpa en present till anki som fyller år på lördag! Vad kan ajg köpa? Några tips?

Nyss kom jag upp från ett jätte skönt bubbelbad och nu ska jag snart titta film. Usch vad jobbigt det är att vara sjuk, jag gillar inte det, speciellt inte när man har så ont! Nu ska jag ladda ner lite nya låtar och sen gå vidare, ha det bra flickor&pojkar!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar