22 nov. 2010

”Klart jag fortfarande älskar dig” Vi hade 1 år och det var mitt mest underbaraste år någonsin i mitt liv! Jag älskade dig mer än någonting annat på jorden, du var den enda jag såg upp till så mycket. Klart man blir ledsen när man blir dumpad, det har vi två levande bevis på. Du grät som ett litet barn när jag gjorde slut medan jag sa att allt kommer ordna sig, det ordnade sig eller hur? I två veckor kanske, tills att vi börja bråka igen, tills allt blev svart för mina ögon och jag inte orkade längre.Då jag nästan redan hade insett att det inte skulle funka mellan oss. Men jag försökte att tro, det gjorde jag verkligen någonting som du inte verkade göra. I början när allt var ditt fel och du grät gav jag dig så många chanser men sen när det gällde mig då var det kört. Jag ska inte säga att du inte gett mig chanser för det har du men inte på det sättet som jag har gett dig, jag trodde i alla fall, ville försöka inse att det skulle vara du och jag ingen annan?? Men nej det kunde inte du.. Jag klandrar inte dig för något det gör jag absolut inte tycker mest bara att senaste tiden har det varit så himla oseriöst och jag klarade inte av det. Jag var ute efter något seriöst inte som när man gick på lekis gjorde slut och blev tillsammans lite då och då. Jag är en tjej som har mycket känslor och faller enkelt för killar ibland för fel men du var verkligen inte fel, inte i mina ögon i alla fall. Du låg inte på topp bland mina vänner och vet du? Det sket jag fullständig i men det var som att ´ta en kula för dig och fick en smula tillbaka´ Lite så kändes det. Men vafan nu är det över och jag vet att du kommer hitta någon minst lika bra och jag minst lika bra som du. Jag älskade dig och bara för att jag inte älskar dig lika mycket nu menar jag inte att jag hatar dig för det! Klart jag inte gör. Herregud du var min första riktiga kärlek och även den måste ta slut någon gång, det vet vi alla. Jag vill att du ska veta att jag inte är så ledsen över det som hänt eftersom både du och jag insåg att det inte funkade och nu är det verkligen slut på riktigt. Många säger ”hur många gånger har inte ni gjort slut och blivit tillsammans egentligen” då kommer mitt svar som jag har sagt till alla och kommer att säga till resten, nu är det slut på riktigt och jag tycker det är sorligt visst men det ordnar sig. Man ska alltid se det från den ljusa sidan eller hur? Jag tycker i alla fall vi haft det bra tillsammans då vi var tillsammans. Vill bara önska dig,
All lycka i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar