8 nov. 2010

min underbara pojkvän är äntligen hemma!!

Ligger just nu i Jonathans säng och väntar på att han ska komma hem från träningen. Han kom hem från USA vid kanske 7 tiden imorse, jag blev helt överlycklig att få träffa honom. Det var som att bli kär på nytt igen fast i samma person såklart! Vet ni?? Jag fick den underbaraste presenten av honom, en jätte fin ring i guld och ett halsband! Det skulle vara i halvårspresent men jag fick den nu istället så hittar vi på något kul den dagen! Håller ni inte med vilken underbar kille??? Jag är så glad över att jag har honom, inte bara för att jag får så fina presenter utan att han sprider så mycket glädje och kärlek. Han är värld så mycket och jag tänker ge honom allt vad han förtjänar! Han är det bästa i mitt liv, jag älskar dig bebis Nu tror jag att han kommer, hörde någon slå i dörren där ute, vi hörs! Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar