7 juni 2011

Jag kan också vara duktig ibland

Go for it!
Nu har jag städat nästan hela huset! Oj vad duktig jag känner mig, fast nu har jag riktigt ont i min rygg och vill inte ens tänka tanken på hur ont jag kommer att ha ikväll. har lust att hugga av min rygg eller någonting, bara få bort det här onda. Vissa dagar är värre än andra men idag var det rätt lugnt men det kommer väll..
Nu ska jag plugga och vara lite mer duktig! Få ligga i nu innan sommarlovet. Klockan är över 5 och andreas har inte kommit hem än, undra om han jobbar över eller någonting? Aja ikväll kommer iallafall christoffer hit, saknar honom redan även fast vi sågs i söndags haha!
På tal om ingenting så kunde inte jag sova inatt så somnade typ vid 4, kult..
Och som jag redan visste så försov jag mig, toppen rebecca! Varit ledig i flera dagar och det första jag gör är att försova mig. Men när jag satt på tåget påväg till skolan så ringde madde mig och sa att jag fått ett sommarjobb, HUR GLAD BLEV INTE JAG? jättejättejätte
Så nu ska jag måla lite under några veckor, ingenting jag skulle kunna jobba med i framtiden men sjukt kul som ett sommarjobb ! Åh nu är jag bara så himla glad över allting! Nu ska jag plugga, Puss
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar