13 juni 2011

Såhär har min helg sett ut, hur mysigt som helst!
Eller nu ska jag bara komma ihåg vad jag gjorde i fredags hehe tror det var då jag och vanessa plåtades.Och det var hur kul som helst! Efter det så mötte vi upp Christoffer och sedan alex, dennis. johan och såklart serrander. Vi gjorde inte så mycket men hade det mysigt ändå! Sen igår åkte jag ner på stan för att möta upp min älskade pojkvän som hade med sig sin finafina hund som jag sedan fick gå och bära på! Så himla söööt! Bild på hunden kommer senare, efter det åkte vi hem till honom och myste och åt och efter det drog jag, vanessa, älsklingen, serrander, johan och alex upp till heron för att titta på bio. Vi såg fast and furious 5 och den var bra men det hände bara samma saker hela tiden så det var lite långtråkigt!! Men sen kom min underbara kusin Nikita och skjutsde hem både mig och älsklingen, hon är ju för fin!
Och idag över jag bara på låten hela tiden eftersom jag och vanni ska sjunga imorgon på SKOLAVSLUTNINGEN?!?!? Hörde ni? Skolavslutningen, hur skönt som helst ska det bli :D
Nu ska jag lägga mig antinge i solen eller framför tven vet inte riktigt än har inte bestämmt mig haha. Puss ha en bra dag!
/rebecca

2 kommentarer:

  1. Kul för dig att du har ledigt ifrån skolan nuB-) ha en bra sommar nu...

    SvaraRadera
  2. tackartackar vem det än är som skriver :)

    SvaraRadera