3 juni 2011

Vilken härlig dag!

bild: jag, jen och fillan.Bjuder på bilden för jag ser hemsk ut!
Igår kom C hit och vi hade det otroligt mysigt! Han åt även här så han fick träffa madde andreas och lilla wille, oj juste Tidra också som INTE är tjock och runda som du sa vanessa! Hon är biff, för er som inte vet vem Tindra är så är det min hund. Hon är mellanstor och faktiskt biff, inte tjock!! Idag åkte jag ner på stan och träffade Jennifer och Felicia, vi gick runt lite i affärer och jag fick med mig ett par as coola shorts hem, måste bara sy in dom lite eftersom jag är så smal :( ledsen tjej! hatar att vara smal!! Men sen sen fikade vi lite på nancys och pratade en massa hur mysigt som helst!! Träffade även fagerström, daffy och sofie på stan! Här är en bild som Fillan tog med sin kamera, vi fotade lite med Jennifers kamera också men dom bilderna kommer senare! Ha en fortsatt bra dag i solen puss
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar