5 juni 2011

Veckans godbitar

Nu kommer en hel bildbomb på vad som har hänt under dessa dagar då jag har varit ledig!
JAG ÄLSKAR DIG VANESSA!!!
Sen mötte vi upp hb och mös en stund på marenbryggan innan vi drog hem
Sen var det dags att åka in till södertälje för att träffa fagerström, david och fady
Sen blev det att fixa sig för jag skulle hem till vanessa, där jag träffade hela henne släkt, hur kul som helst!!
Igår när det var grymt bra väder var jag ju bara tvungen att ligga ute i solen en stund!
dagen då jag och min älskling skulle till Jonathan Serrander på lite chillkrök
dagen då jag och vanessa var i stockholm och shoppade en massa så köpte vi dessa urgulliga ringar som båda nu har på sig! visst var dom fina? börjar med bättre resultatbilder på hur mitt hår blev efter jag färgade det!
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar