12 jan. 2011

2011 första inlägg

bild: stina,johan&jag
bild:linnea&fanny
Har inte skrivit på hela året, visst det har bara gått någon veckan men ändå!
Skolan har börjat och det känns skönt med lite rutiner i livet igen och få träffa alla gullungar som man saknat! Det har faktiskt inte hänt något speciellt än så länge men det kommer ska ni se! från och med nästa vecka så ska vi få nytt schema i skolan och jag känner på mig att det inte kommer bli bra tider, jag är jätte nöjd med tiderna nu som är så varför byta?
I helgen så var vi hos linnea och hade det allmänt mysigt, det var underbart kul!
Helgen som kommer vet jag inte alls vad jag ska göra men jag hittar väl på något som alltid.

Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt Jag tänker hur gick det till, hur bar dem sig åt Min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska Jag blir så rädd när jag tänker att det kunde vart han eller jag

/ rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar