16 jan. 2011

Presentera mig själv

Då var det dags för att presentera mig själv för er. Jag är Rebecca Tengqvist och fyller snart 17. Kan inte direkt påstå att mitt liv är som alla andras för det är det verkligen inte. Jag bor i fosterfamilj för att min mamma och pappa är alkolister. Jag har aldrig träffat min pappa och det är någonting jag verkligen inte tycker om, jag vill veta vem han är hur han ser ut och vad han tycker om mig. Det är ingeting jag själv kan bestämma eftersom han bor i finland och vill inte komma till sverige, då är det upp till honom. Min mamma träffar jag rätt så ofta. Hon och min bror är dom enda jag riktigt har kvar nu. Och jag älskar dom något så otroligt. Någon pojkvän eller så har jag inte, på ett sätt känns det otroligt skönt men ändå inte, för man vill känna sig behövd hos någon, verkligen känna sig älskad av den personen man verkligen lever för. Jag tycker om mitt liv och har faktiskt ingeting att klaga över, har underbara vänner som finns där för mig när jag behöver dom och någon som är lycka till mig är lovisa nygren. Jag går i ettan på igelstavikensgymnasium och trivs jättebra, verkligen! Toppen skola, så ni som ska söka nu som går i nian, välj min skola! Ni kommer inte att ångra er jag lovar. Det var lite om mig, hoppas ni har fått en bild av mig som en bra människa ni som inte träffat mig, hehe för jag är snäll! /rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar