20 jan. 2011

Mina syskon

Somsagt eftersom jag bor i fosterfamilj så har jag en massa syskon här som inte är mina pårikigt då alltså. Elaine, Petra, Nisse, och Sussie. Mina andra som är på mammas sida är Jocke,Niklas och Daniel sen på pappas sida en syster som heter Jenna. Finns inte så mycket att säga om dom faktiskt mer än att jag träffade Jenna senare i mina dar, typ när jag var 14 eller 15år. Joakim bodde tillsammans med mig här hos anki och ove men när han fyllde 18 så flyttade han tillbaka till mamma. Innan jag flyttade till fosterfamilj så har jag alltid bott med Joakim och niklas aldrig med daniel för honom tog mormor hand om inte jenna heller eftersom jag inte kände henne då. Det finns inte så mcyket mer att säga än att jag älskar min familj och mina syskon, all kärlek till er

/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar