17 jan. 2011

Min första kärlek

Min första kärlek, ska man ta med den när man gick på dagis eller? Haha
Nej men ärligt nu, för ungefär två år sedan träffade jag min första riktiga kärlek och det var Jonathan Neander. En moppekille jag träffade för första gången i brunnsäng. Innan vi ens hade träffats så låg vi och pratade i telefon varje kväll i flera timmar.Precis som om vi var nykära
fast vi inte ens var tillsammans då. Haha Mina små syskon klagade alltid på mig att jag
låg och fnittra i telefon sent på kvällarna, men det var ju inte mitt fel. Håller man på att bli
kär så gör man! Vi var tillsammans i 1 år och var det lyckligaste paret på hela jorden.
Det fanns verkligen ingen som oss, vi var total knäppa. Hälften av våra minnen vi har tillsammans är bara knäppa. Han var en sådan kille som man kunde prata med om allt mellan himmel och jord. Det fanns aldrig något fel man kunde säga till honom. Han accepterade mig för den jag var och vi var verkligen de lyckligaste paret. Det lovar jag er. Nu är vi jätte bra vänner och pratar fortfarande om det mesta och det är jag otroligt glad över för så tycker jag att det ska vara! Inte ska man behöva mista vänskapen för kärlekens skull, absout inte! Jag kommer alltid att älska honom och det är inget konstigt med det, för han har ändå varit en del av mitt liv och nu är han min vän som jag tycker om väldigt mycket! ♥

1 kommentar: