28 apr. 2011

Även idag var skolan bra

Har precis duschat. Hade idrott sista lektionen hade brännboll, det var as kul! Säger som linnea, när man har idrott eller gör någon salgs tävling så blir jag så himla galen en riktigt vinnarskalle, verkligen. Imorgon börjar jag klockan tio och halv elva går starten från skolan ner till mälarbadet. Vi har igelstaloppet imorgon, ska springa 7.5 km. Känns tungt men det ska fan bli riktigt kul! Ser verkligen fram emot det och vill verkligen inte ta bussen och fuska som många andra hade tänkt att göra. Bara löjligt att hålla på så när skolan ställer upp på roliga saker som det här. Efter det slutar vi och då ska jag hem till mamma och hämta min mobilladdare som jag glömde där sist! Sen får vi se vad dagen har att ge mig.
På lördag är det feeeeeeest. Ska bli riktigt jävla kul!! Wiie. Betalade biljetter idag så nu är det fixat iallfall. Sommarn är även påväg och jag är bara LYCKLIG! Måste bara tilllägga att tack tova, beckis och linnea för ni finns och lyssnar ♥

/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar