25 apr. 2011

Hur vill du att jag ska leva när tiden går för fort?

Gick och la mig väldigt sent igår det var en viss person som höll mig vaken framför datan (...), men ja den smällen får man ta idag .. Idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på, det är så fint väder ute så vill nog sola men vet inte om jag orkar det haha! Nu börjar jag få iordning lite i mitt rum, lite hyllor och så måste upp först. Sen kommer det bli toppen! Hur snyggt som helst, ni får lite bilder senare i bloggen. Jag tror jag faktiskt ska gå och lägga mig en stund och vila sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag vet att vissa läser den här bloggen som är vuxna eller vad jag ska säga, jag skriver om allt möjligt här i och vill verkligen inte höra en massa saker om vad jag har skrivit här i senare i verkligheten. Att folk kommer och frågar mig om vissa saker som jag skrivit om, vet inte riktigtr hur jag ska formulera det här men det jag menar är det jag skriver här hålls kvar här inne på bloggen och inte utanför. Ville bara säga det. Ha en bra dag Puss / rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar