24 apr. 2011

nu är jag tillbaka igen

Har inte bloggat på jätte länge nu men det är för jag inte haft tid och inte haft någon speciell tillgång till en data. Somsagt har jag nu flyttat till vårsta centum och triv enormt bra! Älskar det här stället och min familj, kan inte bli lyckligare, verkligen inte!
Mitt lov har varit lugnt och bara flytit på, efter det ska jag köra gärnet i skolan, nu alla ska ni akta för här ska rebecca tengqvist få mvg i allt!
Juste i måndags fyllde jag ju år, nu är det bara ett år kvar sen blir deet röj på krogen för min del, wiiie! Nej nu ska jag ta och göra en latte sen gå ut och sola lite, visst är det underbart väder??? JAG ÄLKSAR DET!!
I måndags tog jag även hål i tungan och det gjorde grymt ont men jag är nöjd, det är värt det tro mig!!

bild: (jag) visst blev det fint?? / rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar