29 apr. 2011

igelstaloppet

bild: jag med massage dosan! skönT
bild: stolta jag med medaljen
Sitter just nu i köket med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli fyra så jag kan ta bussen in till södertälje och möta upp Amilia, ska sova hos henne idag. Känner att det kommer bli en toppen kväll, verkligen!Ja idag hade vi som sagt ingen vanlig skoldag utan vi sprang igelstaloppet, 7,5 km. Men det gick faktiskt bra! Mycket bra dessutom, är faktiskt riktigt stolt över mig själv!
Haha vet ni vad jag just nu sitter på ?? En massagemaskin HUR SKÖNT SOM HELST! Det här behöver verkligen min kropp kan jag tala om för er som inte sprungit.
Imorgon ska vi tjejer dra till saltskog och festa loss eftersom det nu är dags att fira valborg! Ska bli riktigt nice!!

/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar