25 maj 2011

Ja jag har tråkigt, någon mer fråga?

133 viktiga tonårsfrågor Fyra frågor om förhållanden är du singel? - Ja tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte, det beror nog på.. hur många har du varit kär i? - juste one! är du kär just nu? - Nej Tio frågor om dig själv namn? - Rebecca Tengqvist när fyller du år? - 18 april några piercingar? - naveln & öronen & tungan vad har du på dig just nu? - myskläder Vilken årstid är bäst? - sommaren såklart hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - det finns ingen perfekt morgon för mig del haha vad tycker du mest om hos dig själv? - hm.. att jag alltid är glad! vad är du bra på? - att skratta & prata mycket vem älskar du mest på denna jorden - inte vem utan vilka, min vänner och min familj sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med den rätta, ingen random 10 frågor om dina vänner vem vet allt om dig? - Jonathan, amilia och vanessa vem är den roligaste av dina vänner? - de flesta av dom! vem är snyggast av dina vänner? - helt klart alla! vem är mest partyprisse? - Jonathan tror jag hehe vem är den du helst har filmkväll med? - Vanessa vem av dina vänner är mest "evil"? - öh..alla är fjollor 10 Frågor om din familj vem står dig närmast? - Min mamma har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej vem är farligast i din familj? - Haha helt klart min mamma vem ser roligast ut i din familj? - alla vem är coolast? - Jag har ni något husdjur? - Ja en hund vem har du mest gemensamt med? - Madde vem står för underhållningen? - alla måste jag nog säga! vem sover du oftast med? - Ingen roligaste kvällen med familjemedlem? - kommer inte på någon 10 frågor om idag vad har du gjort? - Varit hos läkaren, tandläkaren och tittat lite i affärer har du varit glad idag? - jag är alltid glad har du varit ledsen idag? - Nej har du gjort något bra idag? - Haha gör jag någonsin någor bra? vad ska du göra nu? - Plugga behövs.. har du gjort något dåligt idag? - Nej vad har du ätit idag? - frukost och en korv har du duschat idag? - Nej men ska hoppa in i duschen snart är du trött nu? - Skoja inte vad händer imon? - skolan i think om jag mår bättre Går du i skolan? - Ja Har du varit i skolan idag? - Nej ANNAT Hur mår du just nu? - ont i ryggen & huvudet & trött Har du piercat dig? - Ja TELEFON/MOBIL Vem sms:a du till senast? - Austa ÖVRIGT Är du hungrig nu? - nej Vad är klockan nu just nu? - 14.34 Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggar & facebook FAMILJ Hur länge sen var det du träffa din mamma? - i helgen Hur länge sen var det du träffa din pappa? - har aldrig träffat honom ÖVRIGT Gillar du punk? - nej inte på mig Har du sminkat dig idag? - ja litegrann Isåfall, vad för smink?- puder o mascara Vad har du på dig för trosor just nu? - spetts Hur ser de ut? - gröna typ Vad har du för bh/topp på dig just nu? - en randig Hur ser den ut? - svart och vit MUSIK Lyssnar du på musik just nu? - nej I så fall, vilken låt för tillfället? - Vad gillar du för musik? - blandat! KLÄDER Har du fler än 4 linnen? - ja Har du fler än 3 jeans? - ja Har du fler än 5 tröjor? - ja Har du en vit bh? - ja Har du en svart bh? - ja SMINK OCH HÅR Använder du mascara? - ja Använder du Wax? - nej Använder du ögonskugga? - ibland Använder du kajal? - ibland Använder du hårspray? - ibland Använder du volymspray? - nej Andänder du mousse? - nej Använder du deodorant? - ja Använder du skinspray? - nej Använder du parfym? - ja Använder du läppglans/läppstift? - ibland Använder du brunkräm? - nej Använder du rouge? - ja Uppsatt hår eller hängande? - hängandes, oftast Plattar/lockar du håret varje dag? - ja, plattar Duschar du varje dag? - ja Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej? haha KÄRLEK Är du kär just nu?- nej det är jag inte Har du kysst någon idag? - nej Har du ett förhållande? - nej tyävrr När går gränsen vid otrohet? - finns olika slags otrohet Är du romantisk? - ABOLSUT nästan lite för mycket kan jag tro Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - tror inte det Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja det har jag Vad hette din första flickvän/pojkvän? - min första helt seriösa pojkvän är Jonathan Hur länge höll det? - beror på men 1år Hur länge var ditt kortaste? - timma? Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja, på dagis Är du en bra pojk/flickvän? - Jag hoppas det Vem sov du senast bredvid ? - Vanessa Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - haha nämner inte Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhålende med? - nej När fick du din första kyss? - 6 Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej! Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumbad i think Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - han ska vara snygg och ha en bra insida !!

2 kommentarer:

  1. Jag gissar på att du tagit den från mig med tanke på att "Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja, roberts famn är den bästa" fortfarande står kvar ?;)

    SvaraRadera
  2. HAHHAHHA ja oj ! hahahahhaha

    SvaraRadera