31 maj 2011

lite nytt

Gjort bloggen lite fräschare nu, inte så fin header men den funkar ett tag iallfall.
Har varit i skolan idag och det gick väl bra, bara en massa onödiga lektioner men men vad ska man göra nu innan sommarlovet?? Hade möte i nästan två och en halv timme idag med min mentor, biträdande rektor, skolsyster andreas och madde om allt möjligt, mitt beteende och så i skolan. Själv tycker jag att jag uppför mig rätt bra och trevligt i skolan men visst, jag kan lägga lite onödiga kommentarer ibland men herregud, det kan väl alla? Eller?
Aja jag ska väl förbättra mig till tvåan då, nu ska jag göra klart lite i naturkunskapen som ska in under veckan sen har jag inte så mycket kvar faktiskt, fick veta idag att jag ändå kommer att få IG i svenska så det orkar jag inte ens lägga ner mer tid på, fan jag har jobbat häcken av mig senaste tiden nu i svenskan och jag ställde mig till och mitt upp idag och redovisa men nejnej bara för jag har missat ett enda prov i svenskan om något jävla dikt skit så kommer jag att få IG, men vet ni? Jag orkar faktiskt inte bry mig och det känns rätt skönt. För snart är det sommarlov och det är hur underbart som helst!!
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar