24 maj 2011

sjukt tjej

promise to never leave me
Sitter hemma framför tven och funderar på att kanske skriva klart mitt arbete i msk om jag orkar. Är ju sjuk har fortfarande lite ont i halsen och kroppen värker och känns bort domnad och sen är huvudet som ett bowling klot. Jag kan knappt gå ner för trappan utan att det känns som om jag har sprungit över 1mil. Men det är bara att stå ut snart är jag på benen igen.
Tanken på att det knappt är 3veckor kvar i skolan innan sommarlovet börjar får mig faktiskt att börja darra i hela kroppen. Tanken av att min älskade tova ska sluta får mig bara att inte ens vilja gå kvar i skolan.. Jag kommer att sakna dig något så otroligt mycket och det vet du! När vi började skolan kom vi varandra nära, mycket nära men sen slutade vi umgås bara sådär och nu är vi med varandra jätte mycket igen. Och jag kan inte bli lyckligare än såhär tova men vad händer sen när du slutar, bara lämnar oss sådär? Man säger alltid att man ska träffas, hålla kontakten och en massa sånt men egentligen är det bara en massa struntprat för ingenting av det där sker, men som du har sagt till mig. Så länge man vill och kan så kommer allting att fungera och jag hoppas verkligen det! För jag älskar dig verkligen Tova Johansson!
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar