29 maj 2011

resultatet

Ingen större skillnad men det blev mycket fräschare och bilden är ju inte den bästa heller men ni får bättre senare! Nu är det bara klippning och extension kvar, (jag ska ha extension för att mitt hår ska bli tjockare, inte längre! ) Nu har madde andreas och wille åkt iväg tillskärholmen och jag ska plugga lite men först ska jag ner och måla klart i min toalett väggarna (kaklet) blir vitt väggarna blir gråa och sedan om vi hinner ikväll ska vi sätta upp lite nya skåpsmöbler och så, igår fixade jag nästan det sista i mitt rum också, eller jag? Det var andreas men två hyllor sattes upp, min spegel och min rullgardin, nu är det bara en hylla kvar som ska upp och sedan lite foton. Mitt rum kommer bli så fint! Jag älskar mitt nya rum!
Senare ska jag på morsdag middag hos anki och ove, ut i gammla viksberg! Ska bli mysigt, ha det bra alla så får vi se om jag bloggar lite senare. Puss
/rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar