14 maj 2011

Jag är lycklig med det jag har

Jag har lärt mig att ta vara på det jag har för stunden, jag har varit med om att förlora en massa personer och saker jag verkligen älskar så jag säger till er alla andra att snälla ta verkligen vara på det ni har för stunden.
Jag har gått igenom en massa saker som kanske inte alls någon annan har gått igenom, inte vet jag men i nu tiden just den här i denna sekunden är jag mer än lycklig.
Jag har en underbar familj som tycker om mig och står vid min sida hela tiden oavsett vad det gäller och det är dom som får mig att orka vakna på morgonen och kunna gå upp utan att känna en tung ångest och jag är verkligen glad över det!
Jag älskar er både mamma, min bror jocke, madde, andreas och wille!
Ni är de bästa inom min familj.
Och sen har jag en massa vänner också som alltid har funnits vid min sida som jag är mer än glad över. Alla dagar kan inte vara perfekta men de flesta är faktiskt det, som sagt så länge man tar vara på allt! Det var de enda jag ville skriva till er i det här inlägget så en fortsatt trevlig kväll alla, puss
/ rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar