19 maj 2011

Mysdagen med vanessa

Igår så sov jag hos bästa Vanessa, och vi hade jätte mysigt även fast vi sa att vi skulle vara uppe hela natten men jag slockna vid tolv haha. Jag var hur trött som helst! Först åkte vi hem till mig och hämtade jag lite sovkläder och kläder till skolan dagen efter, sen åt vi också. Drog från mig vid 7 tiden hem till henns. Väl på bussen till Salem centrum så satt det en nunna brevid med och vi tyckte hon var jätte skum haha. Sen när vi kliver av bussen skulle jag stanna och titta hur mycket pengar jag hade på mitt bankomatkort, och det låg i mitt busskortshäfte. När jag skulle ta fram det hittade jag inte det så jag och vanessa rev ut hela min väska och vi hitte det inte och båda fick damp. Och så säger vanessa "det var nunnan jag lovar" då blev ju jag arg och trodde på det så jag sa "ja ärligt det måste vara den där jävla nunnan som har gjort det" Tillslut så hittade vi busskortet så vi skämdes ju lite men hon hade ju ändå inte gått av bussen så hon hörde ju ingenting som tur var. Haha
Det var typ det som hände haha. Nu ska jag se på grannfejden, Puss
/rebecca

2 kommentarer:

  1. Hahahaha fy fan vad vi är bra! Jag kan inte sluta skratta :)

    Gud vad jag älskar dig, massa kärlek! <3

    SvaraRadera
  2. ja vi är bäst haha ja hon var så jävla rolig, nunna ;) jag älskar dig sjukt mycket <3

    SvaraRadera